Koh samui - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jeppe Gorter - WaarBenJij.nu Koh samui - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Jeppe Gorter - WaarBenJij.nu

Koh samui

Door: Jeppe

Blijf op de hoogte en volg Jeppe

01 Februari 2016 | Indonesië, Denpasar

Renske dr verjaardag hebben we uitgebreid gevierd bij the ark bar! Dat was een zeer geslaagd strandfeest. Leuke mensen leren kennen uit allemaal verschillende landen.
Tijdens het feest liepen er allemaal mensen rond met dieren, komt er 1 man Naar me toe gelopen met een aap en duwt hem in mn handen, foto foto zegt hij... nou nee neem die aap maar snel weer terug.  Ook liepen er allemaal kinderen rond tijdens het feest die van alles verkochten. Nu weet iedereen dat ik onwijs veel van kinderen hou.. maar deze kinderen, echt verschrikkelijk. Ze schelden je uit, zitten aan je, blijven 10 minuten rond je hangen totdat je iets koopt.. bloed irritant.
Voor de rest was het een zeer geslaagd feest, en hebben we ons prima vermaakt.

De volgende dag zijn we met 2 dames die we ontmoet hadden tijdens het feest naar een waterpark gegaan. Wij dachten vet! Een waterpark, super veel glijbanen. Denk dat er in totaal 8 glijbanen waren, en het was meer op kinderen gericht. Liepen we daar als 4 jongeren, maar toch hebben we genoeg lol gehad.

Savonds zijn we met z'n 4en weer naar the ark bar gegaan om de dag leuk af te sluiten. Uiteraard liepen weer de lieve kindjes rond..
Tijdens zo'n avond leer je nogal wat. Dat dronken mensen een zandkasteel (een emmertje met zand en omgooien) ontzettend mooi vinden en er allemaal mee op de foto willen. En dat tomaten soooep met kaas lekker schijnt te zijn...

De volgende dag gingen we naar een ander plekje, aangekomen in onze kamer keken we elkaar verbaasd aan. Dit zag er heel anders uit dan op de foto's. Na 10 minuten op de kamer is renske terug gegaan naar de receptie om ons geld terug te vragen.. dit kregen we terug en we zijn gelijk weer weg gegaan. En naar ons vorige verblijf gegaan.

Zaterdag hebben we een boot tocht gedaan langs allemaal eilandjes. Dit was echt onwijs mooi. Blauwe zee, grote rotsblokken. Ook gingen we snorkelen en kajakken. Machtig mooi!

Op zondag gingen we naar bali. Tenminste dat wilde we. Want aangekomen bij het vliegveld bleek dat we niet mee mochten omdat we geen ticket uit bali hadden geboekt.. en dat bleek wel te moeten. Na veel gedoe en langs allemaal reis bureautjes hebben we de vader van renske maar wakker gebeld en heeft die voor ons 2 tickets geboekt uit bali.. helaas kwam dit mailtje maar niet binnen. We mochten wel in het vliegtuig stappen maar dan moesten we op Singapore weer opnieuw inchecken. Prima, dus wij het vliegtuig in en aangekomen op Singapore iets proberen te zoeken met internet.. tuurlijk was dat nergens te vinden.. we zijn maar naar de gate gelopen en hebben gedaan alsof we van niks wisten. We moesten even plaats nemen en 5 minuten later kwam er een vrouwtje en die zei dat alles goed was en we gewoon mee mochten. Eeuhm oké prima.

Aangekomen op bali gelijk naar het hostel gegaan, wat gegeten en gaan slapen.
De volgende ochtend werden we alle 2 wakker met allemaal rode plekken op ons lichaam. Jeukt als een gek. En ziet er niet uit. Dus weer naar de receptie en die schrok er ook van. Omdat de man het zo erg vondt hebben we een andere kamer gekregen. Hopen dat het hier beter is...

• 01 Februari 2016 - 15:43

Josje:

Haaaaa bedwanzen!

• 01 Februari 2016 - 18:44

Ingrid:

Bij al jouw accommodaties die je bij ons hebt gehad, ben je nog nooit met rode vlekjes en jeuk wakker geworden